diumenge, 20 de febrer del 2011

Canvi de foto

Des que vaig obrir el blog que tinc posada com a fotografia de perfil una estampa de Calella de Palafrugell des dels Forcats. Avui, però, he decidit que calia posar-n'hi una de més meva (o, com a mínim, una en què hi surti jo). 



  Hi tenia aquesta fotografia, perquè trobo que Calella és un lloc fantàstic. N'estic enamorada. Quantes estones meravelloses que hi hem passat! A més, la sento molt meva i em relaxa estar-hi (sempre i quan el turisme no sigui tant abundant que atabali fins i tot el més el més calmat i pacífic). 

  Us convido a tots a passejar pels carrers de Calella i a fer la "banyota" (com diu la meva àvia) a les seves platges. Això sí, d'aquí uns mesos, que encara és freda, l'aigua! :)

2 comentaris:

  1. Núria, com a Calellenc d’adopció, no puc estar més d’acord amb tu. Passejar fins el Golfet, anada i tornada, i una remullada a l’aigua neta i clara del Port Pelegrí són plaers que s’han de conèixer. I al vespre una tertúlia davant d’un cremat i, si hi ha sort, algú encetant una vella havanera...

    ResponElimina
  2. Cert, però no una havanera qualsevol, sinó el MEU AVI! :)

    ResponElimina