dimecres, 22 de desembre del 2010

Bon Nadal

   Una bonica manera de felicitar el Nadal és amb una cançó. Quan vaig escoltar per primera vegada el CD Aire lliure de La  Porta dels Somnis, hi vaig trobar una cançó magnífica per una ocasió com aquesta: El pack dels mil petons. Però, ara fa uns dies, vaig tornar a veure el video que va penjar La Oreja de Van Gogh el Nadal de l'any passat. Així que m'he decantat per aquesta última: tradicional, nadalenca i interpretada per una veu preciosa. 

   Bones festes!



Making of

3 comentaris:

  1. Molt bona versió. Felices festes, Núria.

    ResponElimina
  2. Encara que amb retard, Núria, espero que l'any hagi començat bé. A veure si els de l'any passat (tú, la Xènia, l'Oscar, la Natàlia,... organitzeu un dinar, un sopar, un berenar... i així ens veiem.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Holaaa!!!
    Em sembla molt bé. Ja ho comentaré a classe, a veure si és viable :) El problema és que ara estem amb els exàmens i tal... i fins la segona setmana de febrer no tenim vida personal jajaja :D
    I tu, què tal? Tot bé?
    Un petó :)
    Fins aviat!

    ResponElimina